Welke stappen volgen om af te vallen?

Hier volgen de stappen die je moet volgen om snel af te vallen:

  • Bereken hoeveel calorieën je nodig hebt op basis van je leeftijd, lengte, geslacht en dagelijkse activiteit.
  • Haal 200 calorieën van dit aantal calorieën af.
  • Verdeel het aantal calorieën over 6 maaltijden.
  • Begin met ontbijten.
  • Start met makkelijke cardio oefeningen, bij voorkeur in de ochtend.
  • Vermijd gefrituurde en geraffineerde producten, snacks, snoep, suiker en fast food in het algemeen.
  • Drink veel water en vermijd alcohol.

Als deze stappen gevolgd worden dan is het begin gemaakt. Blijf het aantal calorieën langzaam verlagen. Doe dit niet iedere dag en zelfs niet iedere week. Verminder het aantal calorieën alleen als het afvallen stil komt te staan. Verlies je geen gewicht meer? Verlaag het aantal dagelijkse calorieën dan weer met 200 calorieën. Dit zou ervoor moeten zorgen dat je weer meer afvalt. Meer over afvallen met sporten is hier te lezen.
Het gewicht eraf houden
Als je het gewicht eraf wilt houden dan moet je de lichaamsbeweging erin houden. Dit is nodig om je gewicht te behouden. Je zult zien dat zodra je terug gaat naar je oude gewoontes de kilo’s er weer langzaam bij komen. Dat is niet wat je wilt. Als je doorhebt dat je weer dingen oppakt vanuit je oude gewoontes stop er dan mee en ga weer over naar de nieuwe gewoontes.

Blijf het nieuwe eten volhouden zodat je gezonde voeding binnenkrijgt. Je ziet er dan niet alleen beter uit maar je kleren zitten ook veel lekkerder en passen beter om je lichaam. Als je bent afgevallen voel je mentaal en fysiek beter. Als je de gezonde eetgewoontes eigen maakt dan hoef je er op een gegeven moment niet veel moeite meer voor te doen om op je ideale gewicht te blijven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>